Właśnie tak powinno się robić program o grach (wideo)

Opublikowano Lipiec 6, 2013 | przez Diabeu

Zrzut ekranu 2013-07-6 o 10.36.34

Ta cała zgraja podrzędnych pismaków o grach – przemądrzałych grafomanów, jebanych specjalistów za dychę, ekspertów od ostrości tekstur – swojej roboty powinna uczyć się od tego gościa. Polot, finezja, oryginalność – zapamiętajcie te słowa.

Jednym z głównych zadań gier wideo jest budzenie skrajnych emocji w ich odbiorcach. Właśnie po to zostały stworzone. Dlaczego więc osoby je oceniające chowają te emocje głęboko w sobie i produkują materiały, które tak naprawdę nic nam o tych grach nie mówią?

Nie, ten tekst nie będzie o wyższości obrazu i dźwięku nad słowem pisanym. Będzie o emocjach. A najlepszym fachowcem na świecie w przedstawianiu emocji związanych z grami jest autor programu Rage Quit. Bo chyba nie myśleliście, że jebany David Cage*, co?

 

Tak, wiem: stare. Ale może nie każdy widział, a, moim zdaniem, zobaczyć zdecydowanie warto. Oglądam to dwudziesty raz i za każdym razem płaczę ze śmiechu. Widzicie, właśnie to są prawdziwe emocje. A nie kolejna porcja nudnego pierdolenia o tym, że system sterowania jest drętwy, a tekstury nieostre.

I dzięki temu programowi wiem, że grając w Level Up wcale nie będzie mi do śmiechu, bo będę się tak bardzo wkurwiał, że aż w końcu roztrzaskam monitor o ścianę. Czuję się ostrzeżony i wiem czego się spodziewać – recenzent dobrze spełnił swoją rolę.

Więcej podobnych filmików o grach w wykonaniu tego gościa znajdziecie na kanale Rooster Teeth na YouTube.

*David Cage to twórca gier, słynący z pozornie głębokich wywodów na temat emocji w grach, które przeważnie kończą się zaprezentowaniem przed publiką wirtualnej twarzy starca ze zmarszczkami. Nikt nie wie, o co mu tak naprawdę chodzi.

Komentarze


Tagi: , , , , , ,



Back to Top ↑